Bulut İşletim Sistemi nedir?



Cloud ™ işletim sistemi Good OS LLC tarafından yapılan özel bir sistemdir. Bu işletim sistemi uygulama ve ek işlevler sayesinde çok azdır; Sadece yerleşik bir web tarayıcısını çalıştırmak için tasarlanmıştır. Cloud ™ işletim sistemi son derece hızlıdır, düşük kaliteli donanımlarda iyi çalışır ve çok az yer kaplar. Ek olarak, bulut bilişim ve uzatma bulut kredi kartı başvurusu Worldişletim sistemleri, bilgisayar tasarımının bir tasarım prensibidir.
Resmi Cloud ™ işletim sistemi 2009'dan beri devam ediyor. Sistem iki prensip üzerine odaklanıyor; çok hızlı bir şekilde çalışıyor ve kullanıcıların yaygın tuzaklardan kaçınmasına yardımcı oluyor. İlk prensip en kolay olarak kabul edilir. Şirket, sadece tek bir program dahilinde çalışacağından işletim sistemini birçok uygulama ve süreç işleme özelliğinden arındırdı. Bu, Cloud ™ işletim sisteminin sadece birkaç saniye içinde önyükleme yapmasına ve web tarayıcısını hızlı bir şekilde başlatmasına izin verir.
İkinci prensip biraz daha zordu. Cloud ™ işletim sistemini Ubuntu® üzerine kurarak, daha popüler işletim sistemlerini kullanan birçok yaygın virüs ve kötü amaçlı yazılımdan kurtuldu. Kullanıcıları çevrimiçi uygulamalara sınırlandırarak, İyi İşletim Sistemi, bir sisteme zarar verebilecek indirilebilir programların çoğunu kaldırdı. Özünde, Cloud ™ işletim sistemi yeteneklerini müdahale edilemediği noktaya indirdi.
Cloud ™, özel bir web tarayıcısı olan tek bir programı çalıştırır. Bu tarayıcı Mozilla Firefox®'un uyarlanmış bir sürümüdür, ancak yalnızca bu tarayıcının temel özelliklerini içerir. Bununla birlikte, kullanıcılar uzak sunucularda çalışan e- posta , sohbet ve web tabanlı uygulamalara erişebilir. Bilgisayarın kendisinde çok az şey olduğu için, sistemi çalıştırmak için gereken donanım gereksinimleri çok düşük.
Bulut bilişim, büyük uygulamaların ve işletim sistemlerinin eski haline geldiği inancıyla hareket ediyor. Ek eklentiler veya dahil olmayan programlar olmadan bilgisayarı çalıştıran bir işletim sistemi oluşturmak mümkündür. Bir kullanıcı uygulamalara cepten kredi kartı başvurusuihtiyaç duyduğunda, web tabanlı uygulamalara erişmek veya bir web servisine bağlanmak için bir istemci indirmek için bir web tarayıcısı kullanabilir .
Bu inanç, bilgisayar gibi tüm cihazlara uzanır. Bir bulut işletim sisteminin temel fikirlerinden biri, üzerine kurulu olduğu platformdan bağımsız olarak aynı şekilde çalışmasıdır. Akıllı telefonlar ve avuç içi bilgisayarlar gibi ikincil bilgisayarlar daha karmaşık hale geldikçe, bunları çalıştırmak için kullanılan işletim sistemleri de artar. Gerçek bir bulut işletim sisteminin amacı, bir telefonu çalıştırmak için yeterince basit olmakla birlikte, bir bilgisayarı çalıştırmak için yeterince karmaşıktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SATA 6Gb / s nedir?

Fansız bir ekran kartı nedir?

Birleşik kimlik nedir?