Denetim Heyeti Nedir?



Denetim temsilcisi, bir bilgisayar dizinindeki bir nesne veya grup olan bir kuruluş biriminin (OU), işlevler üzerinde belirli bir miktar kontrol verildiğinde gerçekleşir. Kontrol genellikle göreve göre minimumdur, bu yüzden kullanıcı sadece belirtilen görevi gerçekleştirebilir ve başka hiçbir şey yapamaz. Yöneticiler ve yöneticiler ve mal sahipleri gibi kredi kartı başvurusu Worldyüksek mevkilerde bulunan kişilere, eylemler konusunda birkaç kısıtlama getirilerek en yüksek denetim heyeti verilir. Kontrol genellikle yöneticilerine sağlayan bir tek OU kontrolünü veren bölümler ayrılmıştır yöneticisi kullanıcı eklemek veya silmek için.
Bir OU, kullanıcıların bir dizinidir ve birkaç amaca hizmet eder. Aynı ada sahip ancak farklı bölümlerde iki kişi gibi gereksiz verilere izin verir. Bu aynı zamanda, çalışanlara ve diğer kullanıcılara departman, çalışan seviyesi ve genel olarak denetim heyeti açısından düzenleme olanağı sağlar.
Bir denetim yetkilendirmesi atamak, kullanıcıya belirli bir miktarda yönetim gücü verir, ancak bu güç, kullanıcının bir görevi tamamlaması için gereken minimum miktardır. Örneğin, bir kullanıcı kayıt yazmak için atanmışsa, kayıt eklemek için yazma erişimi verilir. Kullanıcıya OU'ya yeni kullanıcılar ekleme veya kullanıcıları silme olanağı verilemez, çünkü bu işlevler kullanıcının çalışma alanının ötesindedir. Ekstra kontrol vermek güvenlik problemleri yaratabilir, bu yüzden sadece minimum kontrol verilir.
Yönetici veya yönetici gibi yüksek mevkilerdeki kişilere daha yüksek bir denetim heyeti verilir. Yönetici, genellikle tam kontrol verilir, ancak sadece OU’daki bir grup için. Bu, yöneticinin o departman için uygun olduğunu düşündüğü her şeyi yapmasına izin verir, ancak yönetici diğer OU gruplarına müdahale edemez. Yöneticiler cepten kredi kartı başvurusugenellikle tüm OU gruplarına erişebilir, çünkü teknik bir hata oluşursa veya yönetici bir işlevi nasıl gerçekleştirdiğini bilmiyorsa, yönetici yöneticinin yerinde hareket edebilir.
OU tipik olarak birkaç bölüme ayrılmıştır. Bu, yöneticileri ve departmanları ayrı tutar, böylece birbirleriyle etkileşime giremezler, ancak ek kullanımlar da sağlar. Denetim heyeti grup ve kullanıcı erişimine ayrılmıştır. Bu, tüm grubun belirli bir erişim seviyesi alacağı anlamına gelir, ancak gerektiğinde ayrı kullanıcılara ek erişim izni verilebilir. Daha yüksek erişim genellikle, yalnızca kullanıcı tanıtıldıysa veya verilere ek erişim gerektiren bir görevi gerçekleştirmek zorundaysa verilir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

SATA 6Gb / s nedir?

Fansız bir ekran kartı nedir?

Birleşik kimlik nedir?